lördag 5 februari 2011

Välkomna!

Hej alla! Välkomna till min blogg!

Här kommer en presentation om mig, Lisa Blom:

Jag är 15 år, och bor i Vimmerby. Jag har två hästar för tillfället, som jag tävlar hoppning på för Västervikortens Ryttarförening.

Jules Dion: Jag har haft Dion i drygt 2 år. Han är en liten c-ponny född 2000 import Danmark! Dion och jag har placeringar uppt till nationell msv b i hoppning och vi har många bra rundor i LA bakom oss. Dion är en fantastisk ponny med lagom temperament. Dion gör alltid sitt bästa och är väldigt ridbar.



Jag har även en ny ponny, Kildavin For Real:
En maxad c-ponny född 1996, import Irland.
Lillis är en underbar ponny som är riktigt snäll och som är riktigt fin i hoppningen. Han är även väldigt välriden och på bilden ser ni honom med föregående ryttare, Jennifer Jonsson!





Här på bloggen kommer jag att blogga om allt som har med hästar att göra. Tävlingar,träningar,utrustning,ridövningar och även lite tips och trick samt en bloggtävling varje månad! Jag bloggar även på hippoteket.bogspot.com

3 kommentarer:

  1. Vad roligt att du gjort en egen blogg Lisa ! :) Tänkte faktiskt föreslå det. Lycka till med den

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket Mikaela! :)

    SvaraRadera