lördag 5 februari 2011

Bloggtävling, månadens ekipage!

Jag kommer att genomföra en bloggtävling där ni läsare och jag ska utse månadens ekipage.

Regler: Ni alla får skicka in bilder på er tillsammans med era hästar. Bilderna ska vara tagna när ni rider eller hoppar! Ni skickar bilderna till min mail: lisa_blom_95@hotmail.com. Jag kommer då publicera bilderna här på bloggen och jag kommer kommentera vad jag tycker om dem. Jag kommer titta på den tolala bilden av ekipaget, jag kommer titta på sits, utrustning med mera. Jag kommer varje månad utse månadens ekipage. Ni läsare kommer också få utse månadens ekipage av läsarna. Ni röstar genom att kommentera inläggaet som jag lägger upp när alla bidrag har kommit in!. Det får bara vara 10 ekipage per månad så först till kvarn gäller! Ni som skickar in bidrag när det är fullt kommer med nästa månad. Vinnaren belönas med äran som månadens ekipage och kommer få skicka en beskrivning till mig om sig och hästen som jag kommer publicera. Har vinnaren en blogg så kommer jag också länka till bloggen. Så alla börja skicka in bilder! Den här omgången håller på till 1 mars!

2 kommentarer:

  1. Vilken rolig idé! Men borde man inte rösta först i slutet när alla bidrag är inskickade? Finns jättesmarta ställen man kan göra röstningssak, ex. här http://createfreepolls.com/ Bara skriva i fråga och alternativ, ex. Bild 1 osv, och så räknar den rösterna själv och det går bara en gång/person. :)

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset, jag ska försöka med det till nästa månad! :) Jag kör så här nu bara för att se hur det funkar!

    SvaraRadera