lördag 12 februari 2011

Mål 2011

Vad roligt att så många röstar på månadens ekipage!

Nu tänker jag berätta om mina mål 2011!

Jules Dion: Dion och jag har kännt varandra länge och jag vet det mesta om hur Dion uppför sig på tävlingsbanan i hoppning! Därför har jag i hoppningen som mål att bara ha roligt och försöka att göra allt så okomlicerat som möjligt! Jag tycker inte att höjden är det viktigaste men jag är nöjd om vi tävlar stadigt i LA och även gärna i MSV B som också var mitt mål 2010. Jag har även funderat på att testa fälttävlan för att prova på något nytt! Jag gillar att lära mig nya saker!

Kildavin For Real: Eftersom jag bara har haft Lillis i några veckor är det svårt att säga hur långt jag tror är rimligt att vi kan gå! Men det viktigaste för mig är att vi två lär känna varandra, att jag känner mig trygg, att han känner sig trygg, att vi kan lita på varandra i både hantering och i ridningen samt att ha ROLIGT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar