måndag 7 februari 2011

Utrustning till häst och ryttare som jag rekomenderar!

Vi alla har våra favorit märken och favorit produkter som vi tycker väldigt mycket om! Här kommer några utav mina!

Till hästen!

Jag rekomenderar: Alla Treadstones lädervaror. Som grimmor, träns, hjälptyglar, sadelgjordar med mer! Treadstones produkter har bra kavlité och bra passform! Mycket bra,tåligt och mjukt läder till ett rimligt pris! :)










Jag rekomenderar också GG schabraken! De har bra passform, bra att de är formade efter manken så att det inte trycker eller skaver och de finns i många fina färger! Det finns också matchande luvor, lindor och täcken till!



Lamicell har också bra schabrak:


Verdus senskydd har också väldigt bra passform och är snygga! De håller mycket bra men de är något dyra.



Till ryttaren rekomenderar jag:

JW-hjälm som är otroligt skön och stilren!



Även Ayr 8 är en riktigt skön och snygg hjälm!



Jag rekomenderar också Supreme high rider, som är en super skön, mjuk och stilren stövel! Den finns i massor olika storlekar för att passa alla fötter och ben! :)




Jag rekomenderar även Animo kavajerna!
De är super snygga och riktigt sköna! Jättebra kvalité och hållbarhet.



Tillsist vill jag rekomendera Pikeur tävlingsskjorta med strass! Den är riktigt skön och finns i ljusblå, vit och rosa! Den är jättemjuk och len på insidan. Finns både i lång och kort ärm.



2 kommentarer: