onsdag 23 februari 2011

Niklas Arvidsson!

Idag har jag tränat Lillis för Niklas Arvidsson.
Det var första gången jag tränade för honom. Jag tyckte att han hade bra övningar. Idag hoppade vi bana, jag tycker att det var kul att träna banhoppning för det är något man inte gör så ofta. Man tränar mest lydnad, det är så klart viktigt men man måste ju öva på att ha hästen lydig på bana med! Niklas gav mycket bra tips och var enkel. Lillis skötte sig bra, han var lite het i början av lektionen men lugnade sedan ner sig och började slappna av och  hoppade riktigt bra! Det är skönt att jag känner mig trygg på honom! :)

2 kommentarer:

  1. Det är så viktigt att träna banhoppning, något som man nästan alltid gör för Robban! Därför jag gillar honom så mycket som tränare. :) På bilden är det antingen Bellonas pappa eller Bellonas första föls pappa tror jag :) Han red dem båda!

    SvaraRadera
  2. Vad roligt! Bellona är så fin! :D

    SvaraRadera