torsdag 17 februari 2011

Tävling i Vetlanda :)

Imorgon ska jag tävla med båda hästarna i Vetlanda! Det ska bli superkul och spännande. Det är Dion och min första riktiga tävling i år och Lillis och min första riktiga tävling! Jag ska hoppa en LA på båda hästarna! Jag är lite nervös, eftersom det var länge sedan jag tävlade och eftersom jag har en ny häst. Vilken gör många nyfikna och jag känner lite press på mig då förra ryttaren var väldigt duktig och tävlade framgångsrikt med honom. Men jag litar bra på Lillis, han är så snäll och jag tror och hoppas att det kommer gå bra! Jag ska försöka att bara ha roligt och se det som att jag lär mig hur det än går både med Dion och Lillis. Jag läste även om mental träning i Ridsport, så om ni ser mig nypa mig i kinden två gånger innan start och dra en gång i hjämens hakband så är det ett sätt för mig att komma i fokus och bli taggad. :) Jag får se om det funkar! Det funkar ju för Stefan Holm att ``hålla på´´ :P

2 kommentarer:

  1. Lycka till Lisa! De kommer gå så bra :) Du är så duktig och har så fina ponnyer

    SvaraRadera
  2. Tack Lina! Jag ska tänka på vad du skrivit när jag går in på banan! :)

    SvaraRadera