måndag 21 februari 2011

Till salu!

Säkerhetsstigbygel

Mountain Horse



Stigbyglarna är i riktigt fint skick! Plattorna medföljer, värde ca 100:- Ord. pris runt 800 :-
Jag säljer dem för 500 :-


Bak benskydd

- Lamicell


På bilden ser ni hela benskydd set. Jag säljer endast bakskydden. De är aldrig använda och därmed i mycket fint skíck!
Ord. pris för hela settet är ca 500:-
Jag säljer bara bak för 200:-

Blå, storlek ponny


  Schabrak


Hansbo schabrak , storlek ponny. Använt några gånger. Ord.pris runt 200:-
Jag säljer det för 100:-


Salsa schabrak storlek ponny. Ganska mycket använt  men ändå i bra skick och väldigt bra passform.
Vet inte ord.pris men jag kan tänka mig att sälja det för 50:-




Vitt schabrak med Vimmerby foder AB brodyr. Storlek ponny. Använt några få gånger och i mycket bra skick! Vet inte ord.pris men kan tänka mig att sälja det för 100:-

1 kommentar:

  1. Hejsan!
    Jag är intresserad av dina schabrak.. kan du mejla mig? :)
    tuffsen_sabina@hotmail.com

    SvaraRadera