söndag 27 mars 2011

VORF 3A ANDRA OMGÅNGEN AV ELIT!

WIII! Vi gjorde det igen. Väldigt svåra baner och  lite halv taskigt underlag ledde till otroligt mycket fel! Vi kämpade på så gott vi kunde och Jonna red felfritt på Diablo och Jag på Lillis hoppade LA+5 med bara ett pet tredje tävlingen! Sara Nilsson och Hugo kämpade väldigt bra och tog sig runt den höga banan med trekombenation med och svåra linjer och flera plankor och vi slutade på en tredje plats! Otroligt! Vi ligger väldigt bra till i serien nu inför sista omgången som går i MSV B. Vi måste kvala för att få starta men vi hoppas på det! Vi har visat att man kan gå långt på bara viljan!

Film från förklass där Lillis och jag tog en 6 palts! Det syns på filmen att Lillis backar av lite, troligtvis pga det hårda underlaget, han är klok min stjärna. Jag vet inte vad jag ska göra åt att filmerna blir så suddiga på bloggen?


Film på min och Lillis runda i laget! Det naturfärgade hindret som vi rev orskadade flera rivingar! Det stod i solen och smälte liksom ihop med underlaget! Jag är super nöjd med Lillis!






Lillis redo inför lagtävlingen!

De fina rosetterna!

2 kommentarer:

  1. så snygg i rött och vilka fina ritter. :) ni passar perfekt ihop! du kanske kan välja en annan storlek när du laddar upp eller bäddar in filmerna?

    SvaraRadera
  2. Visst är han fin i rött! Tack Lina! Jag ska prova en annan storlek när jag laddar upp filmer nästa gång! :)Ska du gå modevisningen? Jag har beställt ett flätat pannband av Hanna idag! :) Kram

    SvaraRadera